Klantenservice held(in)

parttime (20 tot 28 uur)

Onze bloemisten kijken elke dag uit naar de allermooiste bloemen en planten. Want dat is wat we doen: de fraaiste producten der natuur direct van de kweker 100% verpakt en 100% beschermd afleveren. Dat doen we in Nederland, België, Duitsland en Engeland. Onze servicelevel is extreem hoog én we zijn persoonlijk. Best knap voor een internet-only start-up. We doen het graag anders dan de traditionele bloemengroothandels. Doe je mee?

Hoe ga je ons helpen?

Onze fanbase groeit hard. Het aantal contactmomenten met onze klantenservice dus ook. Jij zorgt ervoor dat onze bloemisten razendsnel hun antwoord krijgen via de telefoon, WhatsApp of mail. Je verzorgt de (credit)facturatie, in overleg met onze inkopers kijk je naar productklachten en onderhoud je de relatie met onze bloemisten. Dat doe je natuurlijk niet alleen. Samen met het team (marketing, inkoop, logistiek en IT) maken we het leven van onze bloemisten elke dag een stuk leuker en makkelijker.

We vinden persoonlijk contact met onze bloemisten belangrijk. Via social media, onze nieuwsbrieven, en de site maar ook met een persoonlijk kaartje bij de bestellingen houden we gevoel met onze achterban. Jij bent verantwoordelijk voor 100% happiness bij onze klanten! Van elke bloemist weet jij wat er speelt, ken je zijn of haar voornaam en vakantiebestemming.

Je hebt…

  • (Basis)kennis van bloemen en planten. Tenminste, je hebt een streepje voor als je deze kunt afvinken! En anders krijg je intern een stoomcursus van een van onze bloemenbazen.Je woordje Frans, Duits en Engels bij je. Of een combinatie van in ieder geval 2 van deze talen????.
  • Een hoge mate van zelfstandigheid, je werkt in een team, maar kunt je eigen boontjes doppen.
  • Een verantwoordelijkheidsgevoel waar je u tegen zegt. Klanten laten wachten, daar heb je een hekel aan. Onze reactiesnelheid gaat door jou omhoog. 100% klanttevredenheid, dat is jouw doel!
  • Geen 9:00 tot 17:00 uur mentaliteit! Onze klantenservice heeft ruime openingstijden. Gelukkig kun je via je mobiel (dus thuis) ook prima inloggen op onze klantenservice-app!
  • Betrokkenheid is voor jou vanzelfsprekend. Zowel richting onze bloemisten, als binnen het team.
  • Een voorliefde voor perfectionisme, afspraak is afspraak. Je zorgt voor een fantastische afhandeling van de contacten met onze bloemisten.
  • Zin om te knallen. Want we werken hard aan de toekomst van ons bedrijf, dus stilzitten is er niet bij. Je bent bereid te groeien, net als wij. Ons bedrijf groeit hard en jij gaat er makkelijk in mee en je wilt ontwikkelen en doorgroeien in je functie.

Wat bieden wij jou?

Vrijheid en een baan waarin verantwoordelijkheid en zelfstandigheid zorgen dat jij je eigen ding kunt doen. Uiteraard onder begeleiding van de manager. Geven we je een opdracht, laten we het aan jou over.

Elke week een prachtige bos bloemen natuurlijk, want we delen onze liefde voor het product graag. Maar zonder gekheid: we zorgen goed voor je, middels onze cao Bloemen- en plantengroothandel. Daarnaast staan we overal voor open. Overtuig ons dat jíj onze nieuwe heldin bent en we komen er altijd uit.

Waar ga je werken?

Bij het leukste bloemenbedrijf van Europa! Op onze vestiging op bloemenveiling Royal FloraHolland in Naaldwijk gebeurd het. We gaan onze kantoren onderwerpen aan een goede restyling, dus binnenkort zit je er inspirerend en vol energie bij.

Is dit jouw baan?

Reageer snel via [email protected] en wie weet hoor je binnenkort bij ons jonge team! Wil je meer weten of heb je vragen? Bel dan met Chris of Cor via 0800-BLOOMER.

We horen graag van je.

Fleurige groet,

Team Bloomer
we vinden het niet fijn als we worden gebeld of gemaild voor acquisitie, we zijn liever druk met onze bloemisten!