Hallo Bloomer, en nu?

Hieronder geven we je stap voor stap inzicht in ons concept. Kom je er niet uit? Bel, mail of app ons en samen komen we er altijd uit! Het lezen van onderstaande tekst is misschien het minst leuke deel van het bestellen, maar we leggen je graag goed en helder uit hoe ons concept werkt:

Inloggen

Je logt in op onze webshop boven het menu: Inloggen

De verschillende shops

Nadat je bent ingelogd, zit je direct in onze shop. Let op, je kunt daar kiezen uit 3 verschillende shops:

  • Bloemen: uit onze dagverse voorraad, altijd kraakvers. Die kun je vandaag tussen 12:00 en 18:30 uur shoppen, morgen vóór 08:00 uur heb je ze vers in de winkel! (tenzij we in een sneeuwstorm belanden, of een lekke band rijden).
  • Kwekersportaal: deze bloemen staan momenteel nog in de grond bij de kweker en worden pas geoogst de dag voor levering. Eigenlijk vooruitbestellen dus. Vandaag shoppen is overmorgen leveren (of de datum die erbij vermeld staat!)
  • Planten: (die nu nog heerlijk bij de kweker vertroeteld worden), kun je vandaag bestellen en worden overmorgen geleverd.

In elk van de drie shops kun je naar hartenlust zoeken naar jouw ideale producten! Onze bloemen komen zo veel als mogelijk, direct van de kwekers. Onze planten allemaal! Gebruik de assortimentslijst om per productgroep te zoeken, of begin met typen in de zoekbalk.

Prijsbeleid

  • De prijzen in de shop zijn per tak of per plant. Dit is de prijs die je betaald, what you see is what you get! Kortom, geen verassingen, commissies, fustkosten of opslagen bij het uitchecken. Het enige wat er op de factuur wordt toegevoegd is een eenmalige fee van €4,95 per bestelling voor bloemisten en €9.95 voor stylisten (€6.95,- en €9.95 voor België), voor het aan jouw deur afleveren.
  • Als je besluit een product te kopen, klik je op het plusje. LET OP, het is goed te weten dat je jouw bestelling binnen 15 minuten kunt wijzigen. Daarna is het een definitieve aankoop en zal je deze bestelling daadwerkelijk geleverd krijgen. Dit doen we om te zorgen dat de bloemen en planten die je koopt, daadwerkelijk vers zijn. Mocht je onverhoopt niet kunnen annuleren, neem dan spoedig contact op met de klantenservice.

Betaling

Bij Bloomer maken we het je graag zo makkelijk mogelijk. Jij kiest dus zelf hoe je wilt betalen. Wij geven je de opties om via iDeal direct te betalen, of om een automatische incasso te verzorgen. Aan jou de keuze.

Levering

Je vertrouwde contactpersoon levert de bestellingen uit. Ze zorgen ervoor dat de bestelling netjes tot in de winkel wordt geleverd. Ze nemen lege dozen en het afval mee terug. Om onze chauffeurs een handje te helpen, zouden we het waarderen als je de lege dozen voor ons invouwt, zo helpen we elkaar!

Ontevreden?

Dat accepteren we niet bij Bloomer. We doen er elke dag onze keiharde best voor, om jou als klant tevreden te krijgen én te houden! Mocht er iets niet goed zijn gegaan met je bestelling, de kwaliteit te wensen overlaten, of is iets anders waar je niet blij van wordt? Laat het ons direct weten, ons team zit klaar voor jou! We beloven je binnen no time weer super vrolijk te maken😉.

Neem contact op