Om je zo snel mogelijk van dienst te zijn, hebben we de veel gestelde vragen gebundeld. Staat jou vraag er niet bij, neem gerust contact met ons op.

  1. Hoe kan ik producten verwijderen?

Ga naar je winkelwagen klik vervolgens op het X van de regel die jij graag verwijderd zou willen hebben en je bestelling is verwijderd. Houdt er rekening mee dat je na bestellen ongeveer 15 minuten de tijd hebt om te annuleren. Hierna is mogelijk je order al door naar de kweker.

  1. Wanneer kan ik jullie bereiken?

Reguliere openingstijden Klantenservice:

Je kunt ons per telefoon 0800-BLOOMER (0800-2566637) bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 11:00 – 18:00 uur

Je kunt ons per WhatsApp (06 126 114 55) bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 – 20:00 uur en op zaterdag tussen 09:00 – 11:30 uur

Ook kun je ons per email (info@bloomer.nl) bereiken.

We doen ons uiterste best om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden, maar je krijgt in ieder geval binnen 1 dag een reactie.

  1. Ik heb een suggestie voor een nieuw product in het assortiment. Hoe geef ik dat door?

Dat horen we graag! We staan er altijd voor open om ons assortiment te verbeteren. Geef je suggestie door via de mail en of WhatsApp.

  1. Tot hoe laat kan ik mijn bestelling voor het volgende levermoment nog plaatsen?

Plaats je bestelling op maandag t/m vrijdag voor uiterlijk 19.30 uur. Dan leveren wij deze de volgende ochtend bij jouw af.

  1. Hoe lang zijn acties geldig?

We hebben aanbiedingen, acties en bestel momenten voor bepaalde feestdagen. Aanbiedingen en acties zijn geldig per levermoment. Elke feestdag bieden wij speciale aanbiedingen aan. De aanbiedingen bieden extra voordeel bovenop onze laagsteprijsgarantie en zijn zo nog eens extra voordelig geprijsd. Je profiteert hiervan als je de producten bestelt. Datum van Levering staat aangegeven in de lijst. Vragen? Mail bel of App ons even!

  1. Wat als ik niet tevreden ben over een product?

Ben je niet tevreden over een product? Dat vinden we heel vervelend. Bel mail of App ons direct even en stuur ons een foto, dan zorgen we dat we het snel goedmaken.

  1. Krijg ik een pakbon bij de bezorging?

Om het milieu te sparen, werken we niet met papieren bonnen. Je vindt je lopende bestelling altijd online terug in de winkelwagen en in je e-mail met de bevestiging van je bestelling.

  1. Hoe betaal ik voor mijn bloemen?

Je betaalt je bloemen online via iDeal of via een automatische incasso. Kies je voor iDeal? Dan ontvang je direct jouw factuur! Kies je voor incasso? Dan ontvang je de factuur de volgende morgen en schrijven we het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na de bezorging van je rekening af.

  1. Hoe weet ik of de producten vers zijn?

Eén van onze zeven zekerheden is Versheid gegarandeerd.

Vers is ook écht vers, wij selecteren met zorg de allerbeste bloemen direct bij de kweker. Plukken ze overdag, behandelen ze ’s nachts en leveren ze nog dezelfde vroege ochtend. Van bron tot zaak dus verser kan niet!

  1. Waar komen de producten vandaan?

Van over de hele wereld worden er bloemen geteeld en zijn kwekers leverancier van ons. Uiteraard heeft Bloomer mens en milieu hoog staan. Wij werken dan ook vanzelfsprekend alleen samen met goed gecertificeerde partners.

  1. Wat zijn de bezorgtijden?

Wij bezorgen op vaste dagen. Wij streven ernaar dit bij jou voor 07.00 te doen.

  1. Wat zijn de bezorgkosten?

Je betaalt geen bezorgkosten. We bezorgen je bloemen helemaal gratis. Ook geldt er geen minimaal bestelbedrag.

  1. Is er een minimaal bestelbedrag?

Nee, er geldt geen minimaal bestelbedrag. We bezorgen graag je bestelling helemaal gratis in je winkel. Wel geldt er een handling fee van 2,50 euro.

  1. Wat als ik niet aanwezig ben als de bezorger aanbelt?

Ben je er niet als onze bezorger voor de deur staat? Geen probleem we laten de bloemen op een daarvoor afgesproken plek achter.

  1. Hoe weet ik of de bloemen inderdaad goedkoop zijn?

Wij helpen je aan een beter rendement omdat je nergens goedkoper uit bent. Onze prijsmeters controleren iedere dag de prijzen bij bloemengroothandels in Nederland om dat te garanderen, hebben wij de:

Laagsteprijsgarantie

Elders goedkoper? Product gratis!